dotacjewlasnafirma.pl

dotacjewlasnafirma.pl

Problem z zanieczyszeniem a dzialalnosc Twojej firmy

Wprowadzenie:

Rosnąca liczba ludności, niezwykłe wzrost liczby pojazdów i ruchu zatłoczonego skrzyżowania objawy charakteryzujące główną przyczynę wzrostu zanieczyszczenia kołowego. Samochody emitują, chemikalia spalin, takie jak tlenek węgla, dwutlenku azotu, tlenku azotu, dwutlenku siarki i pyłu zawieszonego. Innych składników samochodowego układu wydechowego obejmują benzen, toluen, ksylen, aldehyd itd, które mają toksyczności ogólnoustrojowej na człowieka.

Główny pomysł:

pojazdy silnikowe są znaczne źródła zanieczyszczeń, które mogą uszkodzić środowiska i powodować problemy ze zdrowiem publicznym. Każdy ma swój udział w ograniczaniu emisji samochodowych. tlenku węgla, tlenków azotu i węglowodorów są zwolnione, gdy paliwo jest spalane w silniku wewnętrznego spalania, gdy reszty paliwo / powietrze emitowane przez rurę wydechową pojazdu.

Potrzeba kontroli emisji z samochodów wzrosła komputeryzację samochodu. Węglowodorów, tlenku węgla i tlenków azotu powstających w procesie spalania i są emitowane do atmosfery z rury wydechowej. Istnieje również węglowodory emitowane w wyniku odparowania benzyny i ze skrzyni korbowej do samochodu.

Stosunkowo nowym źródłem zanieczyszczenia powietrza i emisji samochodowych jakie inne problemy niż produkcja zrzutów takich jak dym węgla. Przed rewolucją przemysłową, poziom toksycznych substancji chemicznych w powietrzu były stosunkowo niskie, ale wzrosły ze względu na produkcję paliw kopalnych i używane znacznie gorszą jakość powietrza.

Zanieczyszczenia emitowane bezpośrednio z pojazdów nie są jedynym powodem do niepokoju. W ciepłe i słoneczne dni, węglowodory reaguje z tlenkami azotu, aby utworzyć zanieczyszczeń wtórnych, ozon. Ozon powoduje kaszel, świszczący oddech i duszność oddychać, i może doprowadzić do trwałego uszkodzenia płuc, co jest przyczyną istotnych problemów zdrowotnych.

Gdy systemy komputerowe postępują, były one w stanie dostosować zapłonem iskrowym taktowanie jak działają inne kontrole emisji, które zostały zainstalowane w pojeździe. Komputer był również zdolny do monitorowania i diagnozowania się. Jeżeli usterka jest widoczne, a następnie komputer będzie ostrzegać użytkownika pojazdu oświetlając lampę wskaźnik nieprawidłowego działania. Komputer jednocześnie zapis błędu w pamięci, by później technik można pobrać tę wadę w postaci kodu, który pomoże im w celu ustalenia właściwej naprawy.

Bardziej popularne urządzenia kontroli emisji zainstalowane w samochodzie są następujące:

Zawór EGR: Głównym celem tego zaworu recyrkulacji spalin (EGR) jest wskazanie, niewielką ilość gazu wylotowego w układzie wlotowym, to rozcieńczenie mieszaniny paliwo / powietrze, w celu obniżenia temperatury w komorze spalania. Nadmierna temperatura komory spalania tworzy tlenki azotu, który jest jednym z głównych zanieczyszczeń. Zawór EGR jest najskuteczniejszym sposobem kontrolowania tlenków azotu.

KATALIZATOR: Katalizator wygląda jak tłumik. Znajduje się w układzie wydechowym przed tłumika. Emisje motoryzacyjne są kontrolowane głównie na trzy sposoby, jeden jest promowanie pełnego spalania, dzięki czemu istnieje mniejsza ilość produktów. Drugi polega na przywróceniu nadmiernych węglowodorów z powrotem do silnika do spalania, a trzeci jest zapewnienie dodatkowej powierzchni do utleniania lub spalania występuje. Ten dodatkowy obszar nazywany jest katalizator.

AIR PUMP: Spalanie wymaga paliwa, tlenu i ciepła. Bez jakiegokolwiek z trzech spalania nie może mieć miejsca. Ten spalania nie przyniesie żadnej władzy, ale będzie to zmniejszenie nadmiernych emisji węglowodorów. Są chwile, w normalnych warunkach, takich jak opóźnienia, gdy zawartość paliwa jest nadmierne. W tych warunkach chcielibyśmy wyłączyć system wtrysku powietrza. Jedynym konserwacji, co jest wymagane jest staranne sprawdzenie paska napędowego pompy powietrza.

Zawór PCV: Celem systemu pozytywne odpowietrzania skrzyni korbowej (PCV), zobowiązany jest do podjęcia oparów powstałych w skrzyni korbowej podczas normalnego procesu spalania i skierowanie jej do układu dolotowego / paliwa lotniczego mają być spalone podczas spalania. Pary te rozcieńczenia mieszaniny paliwo / powietrze, tak że muszą być starannie kontrolowane i dozowane, aby nie wpływać na sprawność silnika.

WĘGIEL CANISTER: Węgiel drzewny pojemnik służy do pułapki oparów paliwa. Opary paliwa przylegają do węgla, do momentu silnika, a podciśnienie silnika może być wykorzystane do sporządzenia oparów do silnika, tak że mogą być one spalane wraz z mieszaniny paliwo / powietrze. Układ ten wymaga użycia zamkniętym zbiornikiem gazu wlewu. Ta czapka jest tak ważny dla funkcjonowania systemu, że test kołpaka jest obecnie zintegrowana z wielu programów kontroli emisji państwowych.

Wniosek:

Właściwa konserwacja samochodów osobowych i ciężarowych układów kontroli emisji nie tylko ogranicza emisję szkodliwych substancji, ale także może poprawić wydajność paliwa i osiągi pojazdu przedłużając żywotność pojazdu. Opieka w składowania i benzynę i inne rozpuszczalniki również zmniejsza straty oparów do atmosfery.

Autor pracuje omika grupy wydawniczej, który podjął inicjatywę publikowania artykułów otwartego dostępu poprzez listę czasopism naukowych z różnych dziedzin. Czasopisma naukowe medyczne są wielokierunkowe bramy otwartego dostępu do eksploracji odkryć naukowych i najnowszych badań w dziedzinie nauk medycznych i innych.

porównanie ubezpieczeń oc samochodu
– autor artykułu