dotacjewlasnafirma.pl

dotacjewlasnafirma.pl

Pobudzenie kreatywnosci

Pobudzenie kreatywnosci

koła bębnowe oferują poczucie niezależności w obrębie sytuacji społecznej. Typowym bęben koła zazwyczaj obejmuje szereg dźwięków instrumentu, w tym różnej wielkości bębny, przesiewaczy i dzwonów. Uczestnicy grać na swoich instrumentach, taniec, a nawet śpiewają wokół osoby w środku okręgu, który służy do ułatwienia zespół grupy. Czasami duży bęben może zapewnić stały podstawowy impuls dla grupy bazowania na, ale inne czasy grupa gra do rytmu, co rozwija się, zmienia, jak bębnienie trwa.

Bęben okręgu zależy od zdolności uczestników do gry stały rytm i nie odpowiedziała na muzycznej dynamiki z częścią, która pasuje do doświadczenia muzycznego. Kilka osób off beat lub nie jest w stanie postępować zgodnie ze wskazówkami lidera nie zakłócić spójność produktu muzycznego. W klasie z dziećmi, które mają specjalne potrzeby istnieje jeszcze możliwość jednak, aby efektywnie wykorzystać koło bębna dla działalności grupy. Poniższe strategie mogą być pomocne dla pomyślnego perkusji w grupie z dziećmi, które mają trudności.

1. Stworzenie silnej beat. Można użyć nagrania audio w tle, aby zapewnić stały puls i podtrzymujące bęben koła atmosferę. Ważne jest, aby mieć przyjemny produkt muzyczny w celu zachęcenia do udziału dzieci. Kilka dobrych nagrania znajdują się na Christine Stevens, zestaw Healing bębna lub słodki miód w skale, ciągle to samo mnie. Christine Stevens nagrał ścieżki dźwiękowe zespół perkusyjny, aby mogły być odtwarzane jako tło dla indywidualnego lub małym doświadczeniu grupa bębnów. Płyta CD z Słodki miód w skale ma nagrania tradycyjnych afrykańskich bębnów. Innym sposobem na stworzenie impulsu do koła bębna jest foliowe i pcv opakowania jednorazowe użycie dużego bębna wiosła lub gromadzenie bęben grać stały, zgodny rytm, który jest na tyle solidny, aby być wysłuchanym i odczuwany podczas bębnienia grupowej.

2. Zmieniać oprzyrządowania. Bęben koła nie wymagają większości bębnów. Działalność koła staną się zbyt głośno i brak różnorodności. Stosowanie co najmniej trzy różne barwy w koła bębna. Różne instrumenty będą odwoływać się do poszczególnych dzieci i krąg moderator bęben będzie miał elastyczność posiadające różne grupy barwą gry.

3. Mają bęben koła moderatora. Prowadzący jest kluczem do udanego doświadczenia. Dzieci niepełnosprawne mogą uczyć się do uruchamiania i zatrzymywania uczestników za pomocą gestów. Trzeba rozpocząć cztery liczby lub przystanek to dobry sposób, aby ćwiczyć. Mogą również skierować do grupy, aby uzyskać głośniejsze i bardziej miękkie lub wybranych grup instrumentów odtworzyć. Adaptacje mogą być wykonane, aby pomóc dzieciom być mediatorów, dając im adaptacyjnej technologii takich jak „Big Mac” przełączników słownych poleceń start i stop. Bęben koło ułatwieniem może być także „DJ” i uruchomić nagrywanie dźwięku do prowadzenia doświadczeń perkusji.

Krąg bęben pozwala na dużo kreatywności i poszukiwań. Skoncentruj się na niewerbalnych umiejętności komunikacyjnych, które go wraz z celami z indywidualnych planów edukacyjnych. Skupienie uwagi, naśladowanie i następujące kierunki są wszystkie umiejętności, które naturalnie występują podczas grupowego bębnienia. Zachęcać do bębnów, aby kontynuować przez kilka minut w czasie przed wykonaniem uruchamia i zatrzymuje. Pozwoli to graczom na porywania ich odtwarzanie w rytm pulsu. Efekt porywania dzieje się naturalnie z czasem jako stały rytm zostanie odtworzony.

1..2..3 … Drum!

– autor artykułu