Jak rozwiazywac problemy w firmie
Jedną z najważniejszych rzeczy, które możesz zrobić, aby poprawić swoje
widoczności i łączyć się z klientami lub klientów jest stworzenie
mocne stwierdzenie osobowych marki w polu zasobów. nie jestem
mówić o dodanie tytuł pracy. Mówię o tym
co to jest naprawdę.
Co jest najważniejsze korzyści podać do listy
klienci i firmie?
Co można zrobić lepiej niż ktokolwiek inny? Jaki problem lub zagadnienie
można rozwiązać?
Jaki jest Twój osobisty rachunek branding? To, co chcę wam
mi powiedzieć, w polu zasobów lub plik podpisu. Nie jest to
jeden nakład czasu. To zajmie trochę czasu, aby udoskonalić swoją wiadomość
jego rdzeń. Napisanie dobrego jedną wkładkę jest naprawdę trudne i będzie
potrwać kilka prób, aby stworzyć dobry. Zbierz zewnątrz
opinie. Co jest dla Ciebie ważne, może nie być ważne dla
publiczność.
Niedawno walczył z jedną wkładką do artykułu byłem
pisanie. Chciałem wyjaśnić co zrobiłem jako opakowanie
konsultant / głośnikowe / ekspert. Mam zamiar podzielić się z wami niektóre z moich
trudzi się w tym wysiłku. Zacząłem z typowej listy:
Ekspert, guru, głośnik, i konsultant. Wtedy zdecydowałem, że potrzeba więcej
oświadczenia pozycji.
Czego naprawdę zapewnić moim klientom? Kim jestem? Jestem 30+ lat
Opakowania Przemysł ekspert, konsultant, autor i mówca. nie
Ja po prostu napisać, że? Czy to nie jest takie proste? Nie ma mowy! Jak mogę włączyć
że na miarodajną, potężny oświadczenie marki? Odpowiedź
polega na ustaleniu, jakie korzyści mogę zapewnić.
Oto niektóre przykłady pomysłów mogę się z moim pierwszym dniu
próba:
Uczę ludzi, jak do pakowania produktów tak, że ludzie będą kupować
im.
Trenuję firm na co konsumenci naprawdę chcą i potrzebują w ich
opakowanie produktu.
I edukować przedsiębiorców, jak przekształcić swoje marki, choć
innowacji opakowaniowych.
producentów i nabywców I zgromadzi choć opakowanie
innowacja.
Zapewniam konkurencyjne taktyki merchandisingowych choć opakowaniu.
I pokazać ludziom, jak uzyskać konsumentów do zakupu ich produktów choć
opakowanie.
Radzę grup, w jaki sposób kierować swój przekaz produktów tak
konsumenci kupią ich produkt.
trener I produkuje na najlepszych sposobów ich położenia pakowane
produktów.
I pokazać, dlaczego ludzie nie będą kupować swoje produkty.
I dowód na to opakowanie powinno być nie przezorność
refleksja.
Który z nich-liner zmusi cię wiedzieć więcej? W zamian za
Twoja odpowiedź poprzez e-mail wyślę Ci kopię "Jak zostać
Ekspertem w swojej dziedzinie "(10 $ value).
Postaraj się znaleźć najlepszy sposób, aby połączyć te opcje, należy zapewnić
Najlepszym opisem i uczynić go niezapomnianym. Gdy masz
Oświadczenie wypracować, zacząć używać go w polu zasobów po
Twoje imię. Oprócz osobistego rachunku marki ty
również muszą swoje dane kontaktowe (listy najlepszy sposób dotarcia do was
Pierwszy), adres poczty elektronicznej i strony internetowej (s).
Nie należy przyjmować zamknięcie lekko. To pozostawia niezapomniane wrażenie
ludzie, więc upewnij się, że jest na tyle silne, że będą chcieli
wiedzieć więcej.
Joann Hines 'specjalnością są opakowania ludzi. Czy chcesz zarabiać więcej, właśnie straciłeś pracę lub chcesz rozwijać się w jednym masz, porad Pani Hines i wiedzy może pomóc przekształcić swoją osobistą markę. Potrafi pokazać, jak spakować się i zrobić zupełnie gorący towar. To łatwe, gdy wiesz, liny i zaczynają wykorzystywać jej tajemnice poufnych. Ona pokazuje krok po kroku, w jaki sposób zwiększyć swoją widoczność, wiarygodność i atrakcyjność rynkową z łatwym w użyciu szablonów i samouczków.
Powiadom trener w Pkgcoach@aol.com
- autor artykułu